Basierend auf 19 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 19 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 74 unter 82 unter Nendaz
Stellungnahmen
Very friendly welcome, delicious dishes and beautiful view 👍
Agnieszka Nadolna . 2024-03-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super nice little hostel, quiet and magnificent view 🤩
Café restaurant La couronne . 2023-09-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very friendly staff, well received!
Ernest Bourgeois . 2023-08-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great restaurant. Gisèle will take over the café on November 1st. ...
Rosy Petoud . 2017-10-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
With regret, lack of professionalism.
Tarek Spiridon . 2017-09-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Magnificent setting and fair prices
Hanny Weissmüller . 2017-09-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Friendly welcome, very good fondue, beautiful view of the plain.
Jean-Daniel von Allmen . 2017-08-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Reception "a little reserved", but food quite good. Beautiful terrace with a beautiful view, ideally placed for a stopover during walks in the region.
Juan I. Glez Hevia . 2017-06-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Beautiful terrace. Children welcome, perfect fries and nuggets. Meat good.
genierfeuz sandrine . 2017-04-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Not recommended for foreigners. The boss doesn't understand English.
Enrique Melero . 2017-02-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It's not very big, it's not great luxury... But when you come here, in such an isolated place, that's not what you're looking for. Here is the rural side of Switzerland, the authenticity. A change of scenery is guaranteed, the restaurant serves excellent dishes. Ideal for spending a weekend
Éric Baudet . 2016-04-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ähnliche Restaurants in Nendaz
326 Stellungnahmen
Lamb dry, potatos and garlic burned, cheeses fondue sour with ugly peaces of ordinary or leftover toast
35 Stellungnahmen
Jamais eu une aussi mauvaise expérience à Nendaz! Vous appelez on vous fait attendre 25 minutes (preuve ajoutée à la description) au téléphone avant de descendre au restaurant et réaliser qu’on nous a oublié sur la ligne téléphonique. Puis 30 minutes d’attente dans le froid. Nous revenons chercher la commande et, après avoir réalisé qu’aucun geste client (commande à 100.-) n’avait été spontanément fait, nous en demandons un au patron. Ce dernier se met à nous hurler dessus. Nous avons abandonné la commande et sommes allés manger dans une autre institution meilleure!En cette période, les restaurants doivent être soutenus, mais concentrons nous sur les bons!!